הנהג לליט ווליהינדה ”4 ימים בסרי לנקה עם הנהג LALITH“
על פי המלצות כאן שכרנו את שירותיו של Lalith ל-4 ימים בסרי לנקה. שורה תחתונה: טוב מאוד. האיש מדבר אנגלית טובה, עומד בזמנים, חברותי ונעים. מצוייד ב-Van מרווח וממוזג. נסענו איתו במסלול נגומבו-קנדי-דמבולה-סיגיריה-טרינקומלי והכל דפק כמו שעון. ארגן לנו גם ביקור בשמורת פילים בג'יפ של נהג שעובד איתו. היה מוצלח ונותן תמורה לכסף. האיש סבבה לגמרי למרות שקצת מו”מ איתו למחירי השירותים השונים לא יזיק. משפחתו גם מחזיקה באכסניה קטנה באשור דמבולה אך לא התארחנו שם. שילמנו 55 ליום ואנחנו ממליצים בחום. ניתן לתקשר איתו בקלות בווטסאפ או במייל באנגלית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל