שמורת פליטביצה ”טיול בשמורת פלטביצה - בקיץ“
נכנסנו לשמורה דרך הכניסה השניה (לדעתי פחות עמוסה) . עשינו את מסלול H שהוא המומלץ! מדהים! שכולל הסעה לתחילת המסלול, הליכה של כ - 9 ק”מ, כאשר באמצע יש ספינה שמעבירה אותך את האגם ובסוף הסעה לנקודת ההתחלה (ההסעות והשייט כלולים במחיר) . היתרון של המסלול הזה על מסלול C שהוא רבו בירידה. ולפי התורים של הצד השני גם פחות עמוס. מקום מדהים! 9 ק”מ נשמע מפחיד אבל סיימנו את הטיול בנחת לאחר 5 וחצי שעות כולל ההסעות ושייט באגם.
טיפים לנושא התורים:
- איך שהגענו לפני שנכנסנו לחניה אישתי הלכה לתפוס מקום בתור.
- קיימים מספר קופות הפזורים באזור הכניסה. יש הבדלים עצומים בין התורים (לבדוק באיזה תור עומדים. שמתי לב שבמקרה שלנו.ככל שהקופה היתה קרובה יותר לחניה התור בה היה ארוך יותר וככל שהיא הייתה קרובה לכניסה קצר יותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל