מלון אינטרקונטיננטל ”מלון ראוי לשהיה“
מלון זה נמצא בלב הבירה הרומנית על 250 חדריו ועשרות קומותיו ראוי לשהיה גם למפונקים שבטסים לרומניה. המלון נקי, יחס הצוות מעולה, אדיב ומוכן לסייע בכל בקשה סבירה. ארוחת הבוקר טעימה מגוונת ומשביעת רעב. הוי-פי פעל ללא דופי. בהתחשב בעלות השהיה המלון הוא מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל