רכבל מלצ'זינה מונטה באלדו ”העלייה למונטה באלדו באפריל - אגם גרדה“
העלייה ברכבל להר המונטה באלדו, מומלצת על ידי רוב המטיילים. כפי שקראתי יש התפעלות רבה מהנוף הנשקף מלמעלה, ממרחבי הדשא ומהטיולים הנעימים בראש ההר, רובם בקיץ. אנחנו ביקרנו בהר באפריל והחוויה שלנו הייתה מעט שונה.
קודם כל' לא אהבנו את הרכבל העולה ויורד. תא עגול גדול, שקוף, אטום ומחניק, המכיל בתוכו עשרות אנשים בצפיפות רבה ולא נעימה. אם לא תפסת מקום בחלק החיצוני, כל שתראה זה את גבו של השכן. חווית העלייה והירידה נפגמה לחלוטין.
כבר עלינו בסוגי רכבלים שונים, ונהנינו מאוד מכולם. זה היה הפחות נעים מכולם.
למעלה היה נוף יפה של האגם ושל הרים מושלגים חלקית. יפה, אבל אני קצת התאכזבתי. היה קר מאוד ולכן לא טיילנו רגלית. יתכן ובקיץ הנוף יפה יותר, ירוק ופורח ומאיר פנים למטיילים.
בסופו של דבר, יצאנו קצת מאוכזבים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל