מלון אדמירל מונטנגרו ”הכי טוב בבודווה מלון אדמירל“
היינו במלון אדמירל בתחילת יולי, הצוות ידידותי מאוד, ארוחת הבוקר איכותית. ארוחת צהריים במסעדת La Creme היא חוויה בלתי נשכחת. הבריכה במלון מושלמת. באנו ברכב והייתה חנייה במלון, כיף גדול, נבוא שוב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל