שמורת פליטביצה ”שמורה נהדרת וכייפית מאוד“
ממליץ מאוד על סיור בשמורה. פשוט יפהפיה, הטבע בהתגלמותו. האגמים מרהיבים והמפלונים שנופלים מאגם אחד לשני פשוט מהממים. אנחנו נכנסנו בכניסה 1 ועשינו את מסלול C. מסלול ממש קליל, אמנם ארוך אבל עובר מהר ובכיף. אין עליות קשות והמראות עוצרי נשימה.
המסלול יוצא מכניסה 1 לאורך האגמים, עוברים את האגם הגדול בסירה וממשיכים למעלה עד הרכבת (תחנה 3) שמורידה חזרה לתחנה 1 ואז עוד 800 מטר הליכה עד החניה.
חשוב מאוד לקחת הרבה מים ולמלא בכל תחנה מחדש, בין התחנות אין מקום למלא מים ואין שרותים.
מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל