מיכאל דייגו ברנסבורג ”ממליצה מאוד“
נכדתי חגגה בת מצווה והזמנתי אותה לטיול בפראג.הייתי בפראג מספר פעמים אך לא הרגשתי את עצמי מספיק יודעת וזוכרת כדי לטייל לבד ולהסביר. חברים המליצו לי על דייגו ואכן ההמלצה היתה נפלאה. טיילנו איתו כ-4 שעות ברובע היהודי. הטיול נערך בצורה מאוד דידקטית. פעם ראשונה שהבנתי משמעות של מקומות וחפצים שראיתי. דייגו התאים את הסבריו לרמות ההתעניינות שלי ושל נכדתי, שילב הומור בדבריו ואף נתן לנו טיפים להמשך טיולנו בפראג.
אין ספק שהסיור עם דייגו היה גולת הכותרת של שהותנו בעיר. ממליצה מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל