שמורת פליטביצה ”גן עדן עלי אדמות - לא להחמיץ“
אחד הפארקים היפים שטיילתי בהם, מראה מרהיב של אגמים, מפלים קטנים והליכה נינוחה על גשרים מעץ. מומלץ מאוד למשפחה, ילדים מגיל 6 יכולים לעשות זאת בקלות יחסית. כדאי לבחור את מסלול H2 שכולל גם את המפלים העליונים וגם את התחתונים, המסלול של 6 שעות, בקצב איטי ונעים. לתחילתו של המסלול נוסעים בהסעות במקום. לקראת סוף המסלול יש שיט קצר.
את הכרטיסים כדאי לקנות מוקדם בבוקר, או יום לפני עד השעה 18:00. התור לכרטיסים ארוך, אבל סה”כ מאוד מסודר שם. יש להצטייד במים, כריכים, חטיפים, כובעים, קרם הגנה - אם זה בקיץ, וגרביים נוספות במידה והילדים רצו להרטיב קצת את הרגליים. אין רחצה בפארק אבל המראה מדהים. לא לפספס
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל