פניקי ”חוף נחמד בקרפטוס “
ביום הטיול לצד המערבי של האי עצרנו בעיירת הדייגים פניקי. העיירה קטנה מאוד וצמוד אליה נמל וחוף חולי נחמד. לא מרשים כמו החופים בצד המזרחי וגם לא נקי כמוהם אך היות וצד זה סוער הרבה יותר ולפקוס היתה מפוצצת אנשים ותיירותית מדי לטעמנו, החלטנו לעצור כאן ולהכנס למים. שכרנו שמשיה עם 2 מיטות שיזוף ו2 בקבוקי מים - עסקת חבילה ב7 אירו לכל היום. ורחצנו בחוף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל