בטיחות ואזהרות בפראג ”הימנעות מכייסים“
כשאני נסעתי היה קר ומה שעשיתי זה לשים את התיק מתחת למעיל. לא נח ללכת ככה וגם לא נעים אבל לא היתה ברירה. בנוסף גם שמנו את הכסף מדי פעם בגרב ובארנק הלכנו תמיד עם קצת מאוד כסף כדי שגם אם יכייסו אותנו- אז זה לא יהיה כואב מאוד.
חוץ מזה גם הרשתי לעצמי להיות קצת חצופה במטרו- כשמישהו קם ישר התיישבתי- לא ליצור מצב שאני מוקפת באנשים והם דוחפים אותי ומכייסים אותי בלי ששמתי לב. כשאתה יושב- יותר קשה לגשת אליך וגם אפשר בקלות יותר לשמור על התיק.
אני ממליצה לכם להתייחס ברצינות לאזהרות על כייסים אבל לא לתת לזה להרוס לכם את הטיול- פשוט להיות ערניים. אני בימים הראשונים פשוט לא נהניתי כי הייתי כל הזמן בלחץ מהכייסים ומאנשים ברחוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל