כרטיסים מ-€65
בניין הפרלמנט ההונגרי ”סיור מודרך בעברית - לא מומלץ“
הסיור בעברית מתקיים רק בשעה 12:30 (ההשערה שלנו שאין להם מדריכים ולכן צמצמו לסיור יחיד ביום). מעביר את הסיור אדם נחמד, אלא שהוא מבוגר מאוד, קשה לו ללכת, קולו חלש מאוד (ששומעים בעיקר את ההדרכה הסמוכה שמתקיימת בספרדית) והעברית שלו ממש לא ברורה. מצאנו את עצמנו מתרגמים את העברית שלו לישראלים האחרים.
מכל ההדרכה המפורטת שלו, דיבר כ-20% על הפרלמנט, השאר היה מידע על יהודי בודפשט (שגם חשוב, אך פחות בסיור הזה...) ומידע כללי.
בסיום הסיור התלוננו ואז נתנו לנו אפשרות להכנס לסיור נוסף (ללא תשלום כמובן) באנגלית. בקיצור, עדיף הסיור באנגלית.
כרטיסים מ-€65
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל