מלון איסטין מקסאן ”מלון Eastin בבנקוק“
התחלנו את דרכנו בתאילנד במלון Eastin. בכל פעם שחזרנו מהצפון או מהדרום שבנו אליו כתחנת ביניים. החדרים מעוצבים, יפים ונקיים. חדר האמבטיה מרווח ומאובזר. יש עמדות מחשב מחוברות לאינטרנט לשירות אורחי המלון. ניתן לגלוש גם מהחדרים. ארוחת הבוקר יפה, טעימה ומגוונת.
אחד החסרונות של המלון הוא ריחוקו מתחנת רכבת Skytrain. את רוב הנסיעות עשינו עם מוניות. המלון קרוב לקניונים ושווקים מקומיים. מדי פעם יש במלון מבצעים ההופכים אותו למשתלם ביחס עלות תועלת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל