אבי אזולאי ”הטיולים הכי שווים בסלוניקי!“
ההורים שלי היו השבוע בסיורים שארגן אבי בסלוניקי ומאוד נהנו! הם מספרים על אדם אכפתי, שעוזר לאנשים רבים ומארגן טיולים שווים במיוחד! מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל