ניקוס טזורטזיס ”קומבינה, קומבינה, קומבינה, הזהרו“
תיאמתי עימו לאיסוף מהשדה, לנסיעה פרטית במונית, עבורי ועבור אימי בת ה-85 שמתקשה ללכת, לא רק שאיחר וסיפר שהיתה לו בעיה עם רכב. אלא שלח וואן במקום מונית פרטית, ואילץ אותנו להמתין זמן רב לאיסוף 3 נוסעים נוספים (ללא שום התחשבות בגילה המבוגר של אימי ובהזמנת הנסיעה הפרטית שסוכמה) כל זאת בשעה שהתעקש לגבות מחיר מלא עבור נסיעה פרטית, ולא מחיר נמוך יותר בהתאם לנסיעה שיתופית בוואן, כפי שקימבן על חשבוננו, כך חסך לו מונית, וקיבל את אותו תשלום. בושה! לא להתקרב!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל