שמורת פליטביצה ”שמורת אגמי פליטביצה מסלול ולינה“
מה כבר לא נאמר ודובר על שמורת פליטביצה.
אז הנה 2 הסנט שלי:
הגענו ב 0720 לכניסה מספר 1 וכבר חיכינו בתור 40 דק (אמצע אוגוסט) קחו זאת בחשבון.אמנם שירות השייט בתוך השמורה מתחיל ב 0830 אבל עד לשייט יש הליכה די ארוכה ולכן אפשרי להיכנס בקיץ לשמורה החל מ 0700 בבוקר.
עשינו את מסלול C הפופולארי.הליכה עד מקום השייט, ואח"כ המשך הליכה לפי השילוט עד לאוטובוס שלוקח מתחנה 3 דרך 2 עד ל 1 ומשם 800 מטר עד החנייה.
למי שלא מעוניין ללון בסלוני יש אופציה הרבה יותר קרובה לשמורה - עיירה בשם Grabovac עם שפע דירות וצימרים חפשו בבוקינג/גוגל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל