ג'ו הסעות בודפשט ”לא מומלץ“
הזמנו את השירות עבור זוג לאחר שקראנו את כל ההמלצות באתר, לצערי התאכזבנו מאוד.
הרכב הגיע באיחור של למעלה מעשרים דקות המתנה, שלבסוף הגיע זה היה רכב ישן ומרופט. כאשר פנינו אליו בנידון ענה בצורה יהירה.
השירות אולי טוב למשפחות כי אז משתמש במיניבוס והמחיר משתלם כחבילה.עבור זוג המחיר לא שונה ממוניות מחוץ לשדה שהן חדשות יותר זמינות מידית ואף ניתן לחלוק את ההוצאות עם זוג נוסף שנוסע לאזור המלונות בחצי מהעלות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל