אבי אזולאי ”אנחנו במטאורה היפה“
החלטנו לנסוע לסלוניקי בהחלטה מהירה של הרגע האחרון. לא התכוננו בכלום. חיפשתי מי יכול לתת עיצה טובה. בפייסבוק. מצאתי את אבי.
בלי לשאול שאלות מיותרות, בלי התניות קיבלתי מיד את כל המידע שהיינו זקוקים לו, כולל הצעה לטיולים, בלי לחץ. אם נירצה. אם מתאים.
אז לקחנו טיול למטאורה- למנזרים התלויים. המדריכה אלנה המקסימה העשירה אותנו בסיפורים כל הדרך. היה טיול חלום.
בשישי בערב לא הזמנו מקומות לטברנה מראש. וניתקענו בלי מקומות. כמעט ויתרנו. ואז כתבתי לאבי. בשניה אירגן לנו טברנה מהממת לערב מופלא.
חייבת לאמר, הזמינות שלו והרצון באמת שנהנה היו יותר ממרשימים.
תודה אבי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל