גסטהאוס אליס האוס ”בית מקסים, בעלת בית חביבה, הרבה מדרגות“
הגענו בתחילת אוקטובר, עונת התיירות די הסתיימה. היינו יחידים בבית. אליס הייתה מאוד חביבה ועזרה לנו במידע, הגישה תה לחדר ללא חיוב, וארוחת הבוקר בגינה הייתה מצויינת עם הרבה מאפי בית וריבות ביתיות, החדר מעוצב יפה, נעים ונוח. הבעיה היא מדרגות רבות מהחניה לבית. אנחנו ארגננו מזוודה קטנה כך שלא הייתה בעיה.
200 מטר משם יש מסעדה טובה של אח של אליס. המקום אינו על החוף ונדרשת נסיעה או הליכה באחד מהשבילים וחזרה בעלייה במונית.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל