מסעות גאנש ”מומבאי וקרלה“
הזמנו נהג וטיולים, איסוף משדה תעופה במומבי, המתין לנו נהג מסודר עם רכב נקי וממוזג. בילינו במומבאי שלושה ימים, תמיד הנהג הגיע בזמן והיה סבלני לכל בקשותנו, ידע לקחת אותנו למקומות מעניינים וגם ידע להסביר לנו מעט היסטוריה ומנהגים מקומיים. בתום שלה הימים הסיע אותנו לשדה התעופה, משם לקחנו טיסה לקוצי. בשדה התעופה המתין לנו נהג אחר שבילה איתנו את חמשת הימים הנותרים. גם הנהג הזה היה אדיב ומנומס, תמיד הגיע בזמן ולקח אותנו למקומות מעניינים לפי התכנית שסגרנו לפני הגעתנו. בקיצור מומלץ, כדאי לסגור הכל מהארץ, גאנש התעניין לאורך כל הדרך אם אנחנו מרוצים והאם הכל בסד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל