הזמינו online
מלון אופוריה באטומי ”מלון 5* כוכבים בבטומי“
התאכסנו במלון 3 לילות.
המלון חדש, מפואר מאוד. שרותי המלון לא מביישים כל מלון בן 5* בינלאומי.
החדרים מרווחים מאוד, מקלחות מרווחות, צוות עובדי המלון תמיד עומדים לשרות האורחים באדיבות וביעילות מרובה, חדר אוכל עשיר ומגוון, שרות חדרים טוב ויעיל.
המלון מעט מרוחק מהמרכז (כ-10 דקות נסיעה במונית) . מוניות זמינות בכניה למלון בשמך כל היום והלילה. מחיר נסיעה למרכז במונית 10 לארי לכל היותר (15 ש”ח) .
צמוד למלון יש קניון קטן שבו חנויות בגדים לרוב, חנות צעצועים ןעוד. בקניון יש גם סופרמרקט גדול מאוד שבו אפשר למצוא כל אוכל שצריך (חלב, קרואסונים, קפה, שוקולדים. בזיל הזול. זה יתרון עצום.)
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל