יוסי ורסנו ”חווית מדריך מאכזבת“
בטיול שערכנו במאי 2015 בבולגריה עם יוסי ורסנו, נגרמה לנו עוגמת נפש גדולה. יוסי שקיבל את כספי הטיול מבעוד מועד נטש אותנו 3 ימים לפני החזרה לארץ. יוסי לא התאמץ להדריך אותנו במהלך הטיול, בכל פעם שנתבקש להדריך התחמק באמתלה כל שהיא. המלצה אישית לא להשתמש בשרותיו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל