יוסי ורסנו ”המדריך יוסי ואשתו צבטה“
דיברתי עם יוסי אתמול והמליץ לי על מסלול של המנזר ועוד כמה תחנות יפות, קבעתי איתו מחיר של 100 יורו לעד 9 אנשים. למחרת הופיע אשתו במקומו והתחילה סופר אחר. קודם כל דרשה מחיר יותר גבוה ושנית אמרה לי שהיא לוקחת אותנו רק למנזר, בסופו של דבר הסכמנו כדי לא לבזבז את היום והיה מאכזב ביותר, לא הדריכה אותנו, לא נתנה לנו טיפים וכל הנסיעה נסעה ללא מילים. יום מבוזבז לחלוטין, לא ממליצה אליהם בכלל!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל