הנהג עומר ”נהג לטיולים ולהסעות באיזור“
חזרנו מבורגס ביום שני. לפני הנסיעה חיפשתי נהג שיאסוף אותנו מהשדה למלון. נתקלתי במספר שמות של נהגים וביניהם עומר (מדבר עברית). אין מילים בפי שיוכלו לתאר את החוויה שהייתה לנו עם עומר. עומר בחור מקסים, עם נכונות לעזור ולייעץ בכל שאלה, נעים הליכות, אדיב וצנוע. מיד בנסיעה למלון, קבענו איתו כבר יום טיול מחוץ לסאני ביץ'. עומר המליץ על מספר אתרים, הגיע בזמן וטייל איתנו או המתין בסבלנות עד שסיימנו. בסוף הוא עוד לקח אותנו למטרו לחווית קניות. על המחיר אין צורך לדבר, זה היה מצחיק. מיניבוס שלם (15 מקומות) ליום טיול שהחל בבוקר והסתיים ב-22:00 בלילה עלה לכולנו בסביבות 500 ש”ח. שווה את המחיר מעל לכל ספק, ממליצה עליו בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל