אבי אזולאי ”אבי אזולאי לטיול מושלם“
חייבת להודות לפרגן ולהמליץ לכל מי שמטייל בסלוניקי והאיזור על אבי אזולאי.
אדם אחד.
מאות פעולות, חסד ועזרה.
במשך 30 ימים מדהימים בהם שהיתי בסלוניקי, קיבלתי הכוונה מקצועית וחברית בכל אשר פניתי.
בתור אחת שטיילה לבד העזרה הייתה נחוצה ויעילה במיוחד.
מדובר על ישראלי שחי בסלוניקי ומכיר את כל מי ומה שאנחנו הישראלים אוהבים ומחפשים. כל העזרה וההכוונה היתה מקצועית ומדויקת ברמה שלפעמים אפילו הופתעתי ממנה.
קיבלתי עזרה בהשכרת רכבים, הכוונה למקומות מדהימים שלא חלמתי עליהם, הנחות לבתי מלון, המלצות לחופים, המלצות והנחות לאטרקציות ואוכל של בית.
תודה לך על כל רגע שנתת לי ביטחון ואוזן קשבת כל החודש ביוון. בלעדיך לא היה לי כזה טיול מושלם!
הרגשתי הכי בבית בעולם והכל בזכותך 🤍
תודה תודה תודה ♥️
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל