מלון אינטרקונטיננטל ”מלון מעולה בבוקרשט“
התארחנו במשך שלושה לילות במלון אינטרקונטיננטל בבוקרשט. מלון מרכזי, החדרים יפים וגדולים. יש מכונת קפה בכל חדר וארוחת הבוקר מהממת! פקידי הקבלה סבלניים ואדיבים והספא בקומה 22 מושלם. מלון מומלץ ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל