מלון אירופה רויאל בוקרשט
הזמינו online
הזמנו ישירות מהמלון, שלחו לנו ישר ואוצ'ר הזמנה ללא ערבון אשראי (כל רומניה ככה), הגענו היינו צריכים להחנות רכב מההשכרה לחצי שעה בערך עד שנציג מחברת ההשכרות יגיע לאסוף את הרכב, וזה היה ממש סיפור, אבל לאורך כל הסאגה הזו העובדים היו אדיבים מאוד ויצאו לעזור לנו להחנות את הרכב בחניון של המלון,שאגב אם אתם מגיעים עם רכב תיידעו אותם מראש על הרכב ועל סוגו כי יש להם חניה שונה לרכבים גדולים כמו שלנו היה וזה לא צמוד למלון.
חדרים נקיים, מזגן, החלפת מצעים ומגבות כל יום, אמבטיה לילדים מה שאין בכל מלון. ארוחת בוקר בסדר גמור יחסית לרומניה. שהינו בחדרים הכי סטנדרטים והם היו מעל למצופה עם מיטות סופר נוחות. המיקום הוא הפרס הגדול ביותר אין צורך באוטו במיקום שכזה, לא לקחנו מונית אפילו פעם אחת, השתמשנו במטרו פעמיים.
בסוף השתמשנו בשירותי ההסעה של המלון לשדה התעופה עלה לנו 50 יורו למרסדס ויטו ל-6 אנשים.
מומלץ מאוד. מקווה שאחזור :-)
הזמינו online
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל