שמורת פליטביצה ”פליטביצה בטעם מרוכז“
אפשר גם אחרת- מסלול 1 עובר בהמון מפלים ואגמים, הוא קצר, מרוכז, ומאפשר שליטה בזמן. מי שרוצה לטעום את השמורה בקפסולה מרוכזת, אז המסלול הזה אורך כשעה או טיפה יותר. חונים בחניה 1 שהיא הצפונית והקטנה יותר. המסלול מעגלי, ולא דורש מאמץ גדול.
גם אותנו תפס גשם באמצע. יצאנו כשהיה מעונן חלקית ולפתע מבול בחודש יוני שלא איפשר תזוזה. מזל שהיינו עם סנדלים כי השבילים נשארו מוצפים ועם סנדלים לא היתה בעיה להכנס למים. פנינה של מקום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל