ברונו קלאודיו הרמלין ”מדריך מעולה, סבלני ונעים, נהג זהיר, וכימייה נוצרה מההתחלה“
בעלי ואני היינו בטיול לבוקרשט ללא תכנון מוקדם, חיפשנו מדריך דרך הפייסבוק וברונו ענה ושלח לנו וווטס אפ, הקול הנעים שלו בהקלטה גרם לנו להחליט ללכת איתו, ולא התאכזבנו, הגיע ב-08:30 בדיוק בשעה שקבענו, ויצאנו לדרך, היינו בארמון פשט, בטירת דרקולה בברן, ובעיר בראשוב עברנו דרך מצפור שמשקיף על העיר, היינו בעוד מקום ששכחתי את שמו, טיילנו, אכלנו, ופיטפטנו והחה ממש כיף, חזרנו ב- 23:00 למלון עייפים אך מרוצים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל