הזמינו online
מלון בארסלו רויאל ביץ' ”מלון מעולה“
שהיתי כעת במלון זה מתאריך 17-09 עד 21-09-2017.חדר ענק.שירות אוכל מעולה. יש 2 חדרי אוכל מהקבלה ימינה יש שם בשר ותוספות השמאלי צמחוני. מגוון בשר נתנו עוף ובשרים לא כשרים.אני שומר אכלתי בעיקר עוף.בריכה היציאה לרחוב פנו ימינה ומיד שמאלה ואתם בטיילת של חוף סאני ביץ 30 מטר. יציאה מהמלון מהדלת הראשית מביאה אותכם לטיילת מסעדות.50 מטר משפ בצד שמאל מסעדת שושן.אכלנו אני ואשתי כל אחד סטיק פרגית עוף.ציפס סלט שתייה ולקינוח עוגת גלידה עלה לנו 50 לב.כלומר 100 שקלים.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל