הזמינו online
מלון בארסלו רויאל ביץ' ”טוב אך יכול להיות טוב יותר“
מלון גדול, ממוקם מעולה במרכז סאני ביץ' וקרוב מאוד לים ולטיילת. לובי נקי ומתוחזק, שטחים ירוקים נקיים ומטופחים בחוץ ובריכה מרכזית ענקית ונקייה, בנוסף לשתיים קטנות יותר ולבריכה נוספת בתוך המבנה. העניין שכולן קרות מאוד גם באמצע אוגוסט. לקחנו חצי פנסיון והאוכל היה טוב מאוד בבוקר וסביר בערב. אוכלי הבשר הלא כשר ימצאו שיש אופציות רבות. אגף E באמת מנותק מהמלון ונראה פחות מתוחזק (וגם הריח פחות נעים) , אך המרחק בינו ללובי המרכזי הוא פחות מדקת הליכה והחדרים גדולים ונקיים פחות או יותר (קיבלנו חדר שינה, מטבחון וסלון) . בניגוד למה שכתבו המנקה סידרה החדר כל יום ולא הייתה בעיה של מגבות. הצוות בקבלה היה אחלה ולא הרגשנו ביחס שונה לישראלים. למרות גודלו המלון היה שקט, נעים ונקי. מה לשפר? בריכות מחוממות חובה, ניקיון יסודי יותר של החדרים ושיפוץ אגף E. חסרים בחדר קפה, סוכר וכו (למרות שיש קומקום)
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל