אובדיו סימונסקו הנהג ”ממליצה מאוד על אובידיו “
לאובידיו היגענו דרך טיפים מהאתר. לדעתי זה הנהג האולטמטיבי. הוא זורם, נחמד, בעל ידע נרחב עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. והכי חשוב מכיר היטב את ההישראלים. הוא מתאים את עצמו לרצונות של המטייל: אני לא רציתי לטייל במקומות שהישראלים אוהבים כמו הטירה של דרקולה ועוד. אמרתי לו שאני אוהבת נוספים ולהרגיש את ההווי של הערים וזה בדיוק מה שהראה לי. גם מבחינת המחיר היה הכי אטרקטיבי לקח לרכב 130 יורו כלומר הינו זוג. אצל הישראלים האחרים לוקחים אומנם 50 יורו לאדם אך זה במיניבוס של 8 אנשים. מצרפים אתכם לקבוצה נוספת. כך שהטיול לא יהיה מותאם בדיוק לכם. ואולי לא עם אנשים שמתאימים לכם.
לקח אותנו למסעדה טובה זולה ואותנטית. בקיצור אני חוזרת לטיול נוסף ברומניה לקראת סוף הקייץ וכמובן הוא יהיה המדריך שלי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל