פאפינגו רוק פול ”נכון ל 1/8 אין הרבה מים“
אין הרבה מים, הברכות מלאות ראשנים ולא ממש מזמינות לשחיה. אולי במועד אחר, אחרי חורף יותר גשום ומושלג החוויה אחרת.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל