הזמינו online
מלון שרתון בטומי ”שרתון בתומי, חמישה כוכבים של אכזבה“
הזמנו חצי פנסיון דרך ישראייר 4 לילות חמישה ימים בשרתון. בערב הראשון, היינו לבד בחדר האוכל בארוחת הערב! בערב השני היה עוד שולחן, כלומר שני שולחנות בחדר האוכל. בערב השלישי היו 3 שולחנות והכל כמובן ממה שידוע לנו. הערב הראשון (מוצאי שבת) עבר בסדר יחסית, כנראה כי היה בסופ"ש. בערב השני יצאנו עם כאבי בטן שנמשכו כל הלילה. בערב השלישי קבלנו מנה שרק שף קנון יכול להרוס אותה. הזמנו סטייק סלומון ומנת בשר סטרוגנוף. לא היה בופה מאחר שהיינו מעטים, נאלצנו לבחור מרק, סלט, מנה עיקרית וקינוח מתוך מבחר מצומצם ומאכזב. בדיעבד ברור שמלון חמישה כוכבים עם 20 קומות לא יכול להרשות לעצמו להחזיק רק בשבילנו את כל חמרי הגלם, דבר שלא יכולנו לדעת מראש, אבל ישראייר והמלון כן. בקיצור, נפילה שלא לומר התרסקות. חיפשנו את מנהל המלון, שלחו את מנהל חדר האוכל, בחור צעיר שנראה בשנות העשרים לחיו, שהגיע כנראה עם השף. שמעו את הטענות והבטיחו "לחקור" את העניין ובכך נגמר הסיפור. למותר לציין שהמלון ממוקם במיקום טוב, חדרים מרווחים אבל למרבה הצער לא נמליץ על המלון הזה. שילמנו ממיטב כספנו והמלון פשוט הרס לנו את החופשה.
הזמינו online
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל