אבי אזולאי ”ממליצה מכל הלב“
היגעתי לסלוניקי ברגע האחרון ללא תיכנון מקדים. יצרתי קשר עם אבי דרך האתר שלכם. תוך רבע שעה יצר עימי קשר ושבוע שלם בילינו ויצאנו לטיולים דרכו. ובילוי בטברנות בלילה. הכל תוך ליווי שלו ושל המדריכים המצויינים שלו. הלנה ומיכאל הנהדרים. עם מלא ידע. הקשבה. ונתינה מהלב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל