בית הכנסת הגדול בבודפשט ”בית הכנסת הגדול בבודפשט“
בית הכנסת מרשים, גדול, עם עוגב בחזית, הגענו מוקדם בתשע וחצי, והמתנו לקניית הכרטיסים, תחילת מכירת הכרטיסים מעט לפני השעה 10 ובשעה 10:30 הדרכה ראשונה בעברית, נכנסנו לפני ההדרכה, והלכנו למוזיאון היהודי (באותו הכרטיס) . עד שהתחילה ההדרכה ישבנו על המושבים וספגנו את האוירה, בניגוד למה שנכתב כאן, היתה לנו מדריכה שהיתה מרתקת, רהוטה, ענתה לשאלות, לאחר שנתנה זמן להתרשמות, יצאה איתנו להמשך הסבר בחצר, הסבירה על קבר האחים, על ארבעת לוחות השיש ועל פסל הערבה הבוכיה, שעל כל עלה רשום שם.
זוהי חוויה הכרחית לנו כיהודים!
לאחר הביקור בבית הכנסת ישבנו ממול בבית קפה Kafe Zenit, בית קפה קטן ונעים, ולמי שמעוניין בעוגות יש בית קפה צמוד שנקרא Sock's Coffee עם קרם שניט טעים מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל