המדריך אהוד ”אהוד המדריך האדיב ביותר “
טיילנו חברתי ואני יום שלם עם אהוד המדריך, היה מהנה מאוד, המדריך היה אדיב מאוד סבלני, ומסביר פנים.
ממליצות בחום לטייל עם אהוד המדריך.
תודה אהוד על יום מהנה ומרתק.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל