מרקט פלייס ”טעים ומגוון“
היינו כמה פעמים במסעדה כי גם יש אותה בכל מקום (בקניון גלריה ובש״ד נייבסקי)
תמיד נכנסנו מורעבים ומהר מאוד קיבלנו מה שרצינו
רואים בעיניים ולוקחים - הכי טוב ולא מתאכזבים! וגם מחירים סבירים.
חומרי גלם טריים והכל עשוי במקום
ֿֿ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל