סנטה מריה לה בלנקה - בית הכנסת בטולדו ”טולדו - לא מה שחושבים“
במסגרת טיול שלנו למדריד החלטנו לנסוע לבקר גם בטולדו בעקבות המלצות שונות שקיבלנו. מה שהתברר לנו, הוא שבעצם אין הרבה מה לראות ומה לעשות בעיר טולדו.
בבית הכנסת סנטה מריה שהפך לכנסייה לא נותר שום סממן יהודי. להיפך, יש בו רק צלב בחצר ישנה נזירה, כך שלא ברור למה על גבי הכרטיס (2.5 אירו) רשום “בית הכנסת סנטה מריה לה בלנקה”.
אין שם שום דבר שמזכיר בית כנסת. חוץ מזה, יש עוד כנסייה שגם אליה הכניסה מוגבלת. למי שאין סיבה אישית להגיע לטולדו, ממש לא כדאי לבזבז את זמנו בנסיעה לשם. יש כל כך הרבה דברים לראות במדריד שחבל על הזמן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל