נורוויג'יאן ספיריט קרוז ”שייט מהנה לאיים הקנריים“

הפלגנו בפסח 2015 על האניה Norvigian Spirit מברצלונה. משך השייט ארך 10 ימים מופלאים שלא רצינו שיסתיימו. זהו השייט השביעי שלנו ומזמן החלטנו לאמץ. אתאר את היתרונות בזריזות: בית מלון צף ברמת 5 כוכבים הכל כלול, טיולים מרתקים בימי עגינה, אוכל מסביב לשעון וברמה גבוהה, הופעות משובחות ומגוונות מדי יום באולם תיאטרון שלא מבייש את בנייני האומה, מתקני ספורט בשפע והימורים כמובן. אין צורך לנווט/לנהוג או להתעצבן, לוקחים אותך, מחזירים אותך, יש הדרכה צמודה ומי שרוצה יורד עצמאית לחוף.

מזוודות - פירוק חד פעמי. אריזה בסוף הקרוז (בניגוד לטיולי כוכב בהם לא מפסיקים לפרוק ולארוז).

הטיול - יציאה מברצלונה לכיוון קזבלנקה. אנחנו לא ירדנו בקזבלנקה, מאחר והתקבלה אזהרת מסע. היעד הבא – האי מדירה ששייך לפורטוגל. אי יפהפה עם מספר מסלולי טיול. שווה יותר מיום אחד. יצאנו לטיול צוקים ונופים, מדהים. הצלחנו לרכוש את יין מדירה המפורסם, עוגת דבש ולגלות שרונאלדו מיודענו נולד שם.

טיול נוסף מומלץ הוא עליה ברכבל וירידה בטובוגן, שזו מין ספת קש על גלגלים. לא הספקנו. בסנטה קרוז שבטנריף, לקחנו טיול של האניה להר הגעש טידה. ראינו תופעות וולקניות כמו נהרות לבה ואת הסלע המפורסם הנקרא אצבע האלוהים. נסיעה של כשעה דרך יער מדהים ונופים שמתחרים בנופים שלנו. בלנזרוט, אי ספרדי שלמעשה אדמתו היא וולקנית, בעיר אריצ'פה, לקחנו טיול למערות שלחוף הים. מערה שנוצרה כתוצאה ממפגש לבה רותחת עם הים, מדהים. הפתעה ביציאה מהמערה. חמישים מטר מערה. שם מתפילים מים ושומרים את מי הגשמים. כל גגות הבתים הינם שטוחים למטרה זו. קינחנו בגן הקקטוסים הגדול בעולם. המשכנו בשייט למלאגה, מקום יפהפה. קצת קניות לסיום השייט. מי שרוצה טיפים על קרוזים, מוזמן ליצור קשר.