נורוויג'יאן ספיריט קרוז ”שייט מדהים לאיים הקנריים ב- Norwegian Spirit “

חנוכה 2017, קרוז מספר 12, פעם שניה לאיים הקנריים באותה אניה - 2 זוגות.

טיפים כלליים- שידרגתי במחיר אפסי, וקבלתי 4 מסעדות (סטייקים, איטלקית, צרפתית וסינית) , 250 דקות אינטרנט, 150 דקות שיחת טלפון מהחדר ו50 $ הנחה על כל סיור חוף. חבילת השידרוג הזו העצימה מאוד את ההנאה מהשייט. בפרט איכות אוכל גבוהה יותר ב4 המסעדות (שבתשלום בד”כ) .קחו גם חבילת יין- אי אפשר עם כל המסעדות האלה בלי יין טוב.

טיולי חוף- אם אתם עצמאיים, ממליץ לא לקחת סיורים מטעם האניה.סיורים אלו יקרים מאוד.מה שאני מציע, לרדת לרציף, שם ממתינים נהגי מוניות שכבר מתורגלים, מציעים לכם את אותו מסלול בחמיי התקציב שהאניה דורשת.לחילופים, אפשר לקחת את מסלולי הסיורים של האניה-מחולק לתא - ולבקש הצעת מחיר מהנהגים ברציף. כך קיבלנו הדרכה מאנשים מקומיים, טיפים לקניות, וזמן שאותו אנחנו ניהלנו.

יצאנו מברצלונה, יום ים ולמחרת קזבלנקה- בבקשת הוויזה למרוקו -75$, הוצע לנו טיול בעיר -25$ - חטפנו. מיכל ארגנה - 050-2829295.

עד שאנשי ההגירה אישרו לנו את הויזות- הם עולים לאניה וסוקרים את הדרכונים-על הדרך הם אוכלים קצת.לבסוף בערך בשעה 10, הצלחנו להתחיל את הטיול (אוטובוס מלא ישראלים) .לא נורא, אין מה למהר, קזבלנקה לא כל כך מעניינת, אבל בקרנו בבית הכנסת, הסתובבנו ליד המסגד ע”ש חסן, קצת שוק -ממש לא שווה, מציקים מאוד שם, ויללה חזרה לאניה.

עוד יום ים- שאותם אני מאוד אוהב, לא צריך לקום מוקדם, יש הרבה פעילויות על האניה, קזינו עובד, בינגו, סדנאות, משחקי ספורט, שלאף שטונדה כמו שצריך.

הגענו ללאס פאלמס- אי ספרדי מדהים, לקחנו מונית ועשינו את כל האי, יש שם ריזורטים ממש שווים- פוארטו מוגן למשל - שווה לבוא לשם לאיזה שבוע מנוחה- השמש זרחה לאורך כל השייט, אבל לא כמו בקיץ, היה מזג אוויר קלאסי.כמובן שבחזרה עצרנו בקניון ענק -איך אפשר בלי לנקב כרטיס בפריימארק המקומי.

למחרת עגנו בטנריף, סנטה קרוז.לקחנו מונית שוב ונסענו ללה לגונה ולפוארטו קרוז (יש סיגארים ממש בזול למי שבעניין) . את החברים שלחנו לטיול (במונית עם זוג אחר) להר הגעש טיידה- היה מופלא סיפרו, אבל קר שם.

מטאנריף הפלגנו למדירה-פורטוגל, עיר הולדתו של מיודענו רונאלדו Cr7 - לקחנו מונית לסיור בן 3 שעות לאטרקציות העיקריות- הגן הבוטאני-מדהים, ונקודות תצפית יפות.כמובן שקנינו יין מדיירה.ממש בזול- רק במרכולים.

לאחר יום ים, הגענו למאלגה- עיר מקסימה, שופינג מעולה, ועוד לפני הכריסטמס, פשוט כיף- נחזור למאלאגה לסופ”ש.

למחרת עגנו באליקנטה- מיותר-אין מה לעשות שם.

סיימנו בברצלונה מאוד מרוצים- עם הפנים לשייט מס 13

האניה Norwegian Spirit - יחסית קטנה (78000 טון) אבל מעולה למי שלא אוהב ללכת הרבה מחד”א לחדר. שופצה לאחרונה אז במצב סביר, שרות מעולה, אוכל מאוד טעים, למרות ששמעתי תלונות מישראלים (איך לא) , חדר כושר מצויין, סאונות, פעילויות לילדים בכל הגילאים, קזינו מעולה עם שולחן טקסס הולדם +דילר - קלפים אמיתיים למביני הענין. מי שרוצה טיפים על קרוזים מוזמן לפנות אלי בפרטי, בכיף