Hotel SATEL ”שומר נפשו ירחק“
הזמנתי 4 לילות במלון בעבור 2 חדרים, זמן קצר לאחר שקיבלתי את החדרים גיליתי חרקים במיטה על הכרית ומתחת לשמיכה. המנהל של המלון מרגע שראה את החרקים במיטה, טען שאין לו חדרים אחרים במלון וזו בעיה שלי, אם אני רוצה אני מוזמן לעזוב ללא פיצוי כמובן. בנוסף היטיב לתאר את חוסר החיבה שלו לישראלים / יהודים (רודפים כסף לטענתו) . כמובן שעזבתי את המלון, ולצערי הפסדתי סכום לא מבוטל של 1,000 יורו, בצד החיובי חסכתי את העברת ה חרקים אליי הביתה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל