חברת הייץ' הייץ' בי ”אחלה חברה, זולה ואמינה“
נהג חיכה לנו בדריכות ביציאה מהטרמינל. רכב נקי ומסודר. לצערי ה-Wifi ברכב ההסעה שלנו היה חלש מאוד ולא תמך בארבעה משתמשים. מומלץ להזמין כבר נסיעה הלוך וחזור ואז העלות נמוכה לעומת הזמנת נסיעה חזור בנפרד, אבל זה מתאים רק למי שיודע את שעת החזרה שלו מראש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל