קלובוקירניה ג'אס&מלגוסיה ”ההמבורגר הכי גדול שאכלתי במחיר טוב“
ליד המוזיאון היהודי נמצאת מסעדה לא יקרה. יש שם המבורגרים, אוכל פולני ואוכל צמחוני. המקום ניראה מגניב והצוות נעים ואדיב. כמובן שהיה טעים - המבורגר ענק המחיר זול. מצורף תפריט בתמונות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל