טאקריה אל פרוליטו ”מסעדה מקסיקנית טאקריה אל פרוליטו“
מסעדה מקסיקנית מומלצת. הזמנו שתי מנות:
- עוף בגריל קוצץ עם אורז שעועית שחורה וסלט מנה גדולה מאוד.
- שניצל עם ציפס סלט מנה גדולה.
עם מסירת הזמנה מקבלים צלחת נאצ'ו עם רטבים וטורטיות.
ממליץ להזמין מנה אחת להתחלק. במידה ורעבים להזמין עוד מנה. באמת מנות גדולות.
כמו כן, ניתן להזמין take away.
ממליץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל