חיים גליקסמן ”חיים גליקסמן - אנשים טובים באמצע הדרך “
לפני טיסתנו לרומניה, יצרתי קשר עם המדריך חיים גליקסמן, בעקבות המלצות שקראנו ב”למטייל”. הכוונה היתה לתאם עמו יום טיול מודרך בבוקרסט אך לצערינו היה תפוס עם קבוצה אחרת. למרות זאת חיים הציע את שירותיו ביעוץ מרחוק לכשנזדקק. חזרנו היום מטיול מקסים שאמנם בנינו עצמאית אך עצותיו (החל מאילו בגדים לארוז עפ”י מזג האוויר בשטח ועד המלצות על מסעדות) תרמו להצלחת הטיול. עצותיו ניתנו ללא כל תמורה ועל כך נאמר: “אנשים טובים באמצע הדרך”. חיים תודה! ממליצים בחום לתאם עם חיים גליקסמן ועדיף מראש.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל