בטיחות ואזהרות בפראג ”כייסים - איך להמנע“
חזרתי מפראג לפני כמה ימים. לא נתקלתי בכלל בכייסים, אלא רק באנשים ששאלו אם אני מעוניינת להחליף כסף. כמובן שעניתי שלא. מנסיוננו, אנחנו בכלל לא מסתובבים עם תיקים בחו``ל. אולי תיק קטן ובו מעיל מתקפל ובקבוק מים. את כל רכושנו - כסף ודרכונים, אנחנו מחביאים בחגורת בטן או בארנק רך הנכנס בקלות עמוק לתוך כיס קידמי במכנסיים. כמו כן בעלי מסתובב עם גרב מיוחדת על הרגל ובה כרטיסי אשראי וכסף נוסף.
אני באמת לא מבינה את אלו שהולכים עם תיקים או ארנקים גדולים ובולטים בכיסים האחוריים כאילו הם בארץ. ראינו כל כך הרבה תיירים שהסתובבו כך, שאין פלא שכייסו אותם. תפטרו מהתיקים ותסתירו את מה שצריך, ואף אחד לא יכייס אתכם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל