חברת ג'נדי טורס ”ממש לא ממליצה“
היחס והשירות שקבלנו בפיליפינים מהעובדים המקומיים ששלחה החברה (נהגים, מדריכים, מלווה) היו מעולים. אך תכנון המסלול ע״י מאיר היה בניגוד לכל מה שביקשנו, וביחס בוטה. אכזבה גדולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל