טירת דיטניצה ”מופע משעמם בטירת דטניצה“
תכננו את הנסיעה לטירת Detenice לשבת שבה התקיים שם פסטיבל אוכל של ימי הביניים שמלווה ברקדנים ולהטוטנים. כמו כן, כל יום בקיץ בשעה 14:00 מתקיים שם טורניר אבירים.
זה היה המקום היחיד שממש הצטערנו שנסענו אליו: יריד האוכל היה די יקר ולא אטרקטיבי (הילדים לא מצאו מה לאכול) וההופעה (מופע של אבירים על סוסים), שבקושי רב הצלחנו למצוא בה מקום לשבת, היתה מוצלחת אולי לקהל הצ'כי, אבל אנחנו לא הבנו כלום, ובסוף התייאשנו והלכנו.
הכניסה לטירה (ולהופעה) עלתה לחמשתנו 675 קרונה, ומבחינתנו זה היה סתם בזבוז זמן וכסף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל