מטבע ועלויות בפראג ”אזהרה חמורה בהמרת מט"ח בפראג!“
שלום לכולם!
ברצוני לחלוק אתכם חוויה לא נעימה שחווינו בפראג בעת שבקשנו להאמיר מט”ח בפראג. אשתי ואני החלטנו לבקר את בפראג בחודש דצמבר 2017 לקראת חגיגות חג המולד. הגענו לפראג מסודרים ומאורגנים אחרי שחרשנו על כל אתר אינטרנט אפשרי שרק ניתן למצוא בו מידע חיוני לתייר. בגדול קראתי על זה וידעתי שישנם צ'נג'ים בפראג שגובים עמלות מוגזמות על האמרות מט”ח וגם ידעתי שצריך לשאול ולברר לפני ביצוע הפעולה על העמלה, אבל שום דבר לא הכין אותנו לזה. בכניסה לצ'נג' תלוי שלט ענק ועליו כתוב 0% עמלה. גם כאשר נגשנו לדלפק, שאלתי שוב את הפקידה האם ישנה עמלה? הפקידה אמרה שלא. אין דמי עמלה על ביצוע האמרה. ביקשנו להמיר 350 יורו לקרונה צ'כית. כאשר ספרתי את הכסף גיליתי חוסר משמעתי של כ 2500 קרונה שזה 100 יורו. פניתי לפקידה בטענה שיש טעות בחישוב ושמגיע לי יותר כסף, אך מצידה חייכה לי בפנים, סגרה את פתח החלון ואמרה לך תפנה למשטרה. דרשתי לבטל את העסקה, אך גם זה לא עזר. במשטרה אמרו לנו שזה לא קשור אליהם ושאני צריך לרשום מכתב לבנק מרכזי וגם זה לא יעזור כי אני לא הראשון שזה קורה לו. אנא היזהרו ותבדקו כמה כסף תקבלו לפני מסירת מט”ח ולא לחתום על כלום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל