מועדון גלישה קרפטוס ” Chicken Bay לגולש המתחיל כדאי לקרוא בעיון“
שמנו פעמינו לציקן ביי בקארפטוס. אני גולשת חדשה עברתי קורס בארץ ועוד מספר ימי גלישה. מקריאה באינטרנט הבנו שזה החוף האידאלי למתחילים. זה כמעט נכון. נתחיל בזה שכל הימים שגלשנו בתחילת אוגוסט היו מלווים ברוחות של עד 50 קמש לא משהו שאנחנו רגילים אליו מהארץ. אחרי ההבנה שזה מזג האוויר ומשטר הרוחות התחלנו לגלוש. מזג אוויר נעים 28 מעלות. שכרנו רכב ונסענו משדה התעופה לחוף 3 דק נסיעה. ממש אחרי הקפלה פונים ימינה ונוסעים עד לתחנה של השכרת הגלשנים. Ion קלאב. התחנה הראשית נמצאת לא רחוק משם 5 דק נסיעה ובה מסעדה שרותים..אין צורך להגיע אליה אפשר ישר להגיע לתחנה בציקן ביי. אין בו שרותים רק מקום להחליף בגדים. המפרץ מקסים רחב נמוך ומאפשר גלישה גם למתחילים בכל הגלאים. הרוחות העזות מחייבות אותך לגלוש נכון וההתקדמות מהירה. אנחנו לקחנו שיעור פרטי זוגי בעלות של 100 אירו לשעה כולל ציוד וביטוח. זכינו במדריכה צרפתיה מדהימה ומקצועית. ממליצה לקחת את השיעור הראשון כי אז אין הרבה גולשים במים עדיין. המועדון נפתח בתשעה וחצי. לנו אפשרו לקחת שיעור בתשע כך שאחרי שגלשנו בבוקר עוד הספקנו לטייל ולנסוע לחופי רחצה באי. אי אפשר לרחוץ בחוף היות והוא מלא גלשנים. מי שרק שוכר ציוד העלות 25 אירו לשעה מומלץ להוסיף ביטוח ציוד ב9 אירו נוספים. ככל שגולשים יותר ימים העלות יורדת. וכך גם לגבי השיעורים הפרטיים הנתנים משיעור אישי 75 אירו עד לקבוצתי של 4 אנשים. תהנו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל